tirsdag 9. desember 2008

Award!

Jeg har fått en award fra Gro. Tusen takk, jeg ble kjempeglad for den!


Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye.Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

De åtte jeg gir awarden videre til er:
Desiree
Beata Ewa
Ingveig
Marte
Marianne
Maya
Hege
Nina

5 kommentarer:

Marte sa...

Åh, Aina. Nå gjorde du meg oppriktig glad! :) Jeg visste jo ikke en gang at du visste hvem jeg er.. *rødme*

Dette var så koselig!! TUSEN takk skal du ha kjære deg.

Jeg har kost meg inne på bloggen din nå, du lager så mye lekkert! Jeg noterer og noterer i insprasjonsboken, takk for det! :)

Ha en kjempe fin kveld, en godklem er sendt din veg!

Marianne sa...

Tusen , tusen takk!! Det var kjempekoselig!!

Klemmer fra Marianne:)

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk for denne! Så hyggelig! :D
Jeg har visst ikke vært innom denne bloggen før?... Men det kan jeg jo ikke si for sikkert!...
Jeg har kikka litt; supre bokmerker du har laget i det siste! :D

Ha en fin uke videre!

Klem, Hege

Desirée sa...

Tusen takk skal du ha! Så utrolig koselig! Skal få lagt den ut så snart som mulig :)

Så mye fint du har laget!

Ha en flott torsdag!

Klem fra Desiree

Maya sa...

Tusen hjertelig takk for prisen!
Den varmet godt,skal jeg si deg *klemmer*
Håper du får ei superduper helg,
klem fra Maya :)