mandag 22. juni 2009

Honest scrap!




Jeg fikk denne awarden og utfordringen fra Angella, og var litt usikker på om jeg skulle tørre å kaste meg på den...
Utfordringen går ut på å skrive ti sannheter om deg selv. Så får vi se hvordan det går da :O)

1. Jeg har en mann og tre barn jeg er utrolig glad i, og stolt av.

2. Jeg er trygdet, og synes dagene kan bli veldig lange og kjedelige. I hvert fall hvis jeg har gått tom for kortideer.

3. Må innrømme at jeg ikke er så glad i veldig varme sommerdager.

4. Er altfor glad i sjokolade.

5. Finner alltid en (god) unnskyldning for IKKE å trene.

6. Er veldig glad i å skrive historier og dikt, som bare familien har fått lese.

7. Har faktisk fått laget en melodi til et dikt jeg har skrevet.

8. Elsker å synge, og har vært med i kor.

9. Klarer meg ikke uten en eller flere pocket-serier. Elsker å lese.

10. Hater å rydde å vaske hus.

Vel nå vet dere litt mer om meg :O) Tør du å prøve?

Sender denne utfordringen og awarden videre til: Daniel, Elina, Eli, Jannhild, Kari, Yvonne, Solbjørg, Ruth, Maria og Kirsten.

4 kommentarer:

Angella sa...

Ser man det.... så gøy å vite litt om deg:)
God sommerklem fra Angella

Yvonne Hagane sa...

Hjelp, denne må jeg tenke litt på altså...:)

Kari sa...

Ikke så mye spennende å fortelle om meg, men jeg fikk da til 10 punkter :-)Takk for utfordringen, forresten.

Kirsten Aune sa...

Hei på deg, Aina.

Tusen takk for morsom utfordring. Beklager at jeg er så treig, men jeg har ikke hatt tid før nå. Skal poste den i bloggen min i morra - må bare tenke litt mer på den først... :)

Håper du har en fin sommer, Aina!

Klemmer fra Kirsten